ثبت اطلاعات مشتریان :

لطفا در هنگام ثبت سفارش ، آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره همراه معتبر وارد کنید تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود).

ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

اصلاح سفارشات:

درصورتی که پس از ثبت سفارش درخواست اصلاح و افزودن مورد جدید در سفارش خود داشتید،اگر سفارش ارسال نشده باشد.با برقراری تماس تلفنی و ارائه شماره سفارش می‌توانید آن را ویرایش نمایید.

پس از هماهنگی با ما می‌توانید هزینه اضافه را از طریق منوی پرداخت مستقیم در اینجا پرداخت نمایید.

هزینه ارسال ممکن است با توجه به کالایی که اضافه می‌کنید افزایش یابد.

مراحل بررسی و ارسال سفارشات:

پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی از طرف بخش حسابداری،‌ وضعیت سفارش به ” ثبت شد ” تغییر می کند. پس از این مرحله مسئولین بخش بسته بندی طی 24 ساعت کاری سفارشات را آماده و از طریق پست پیشتاز ارسال خواهند نمود.

در صورتی که پرداخت شما به هر دلیلی موفق نبود.سفارش ثبت نشده تلقی میشود و بدون پرداخت هزینه هیچ سفارشی ارسال نخواهد شد.

درصورت کسر مبلغ از حساب شما در تراکنش های ناموفق هزینه به صورت اتوماتیک توسط بانک به حسابتان برگشت داده خواهد شد.

نکته:سفارشاتی که در روزهای تعطیل و پنجشنبه و یا روز قبل از تعطیل ثبت می‌ شوند فردای روز بعد از تعطیل ازسال خواهند شد.

پیگیری سفارشات :

جهت پیگیری سفارش می‌توانید با استفاده از شماره سفارش و ایمیل خود از این صفحه اقدام نمایید و یا از طریق تماس باما اقدام نمایید.

پست پیشتاز :

زمان حمل بسته در این روش 1 تا 3 روز است که برای مراکز استان 1 تا 2 روز ، ‌شهرستان های بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای کوچک و روستاها 4 روز می باشد.

سفارشات اگر قبل از ساعت 12 ظهر ثبت شده باشند همان روز ارسال خواهند شد. در غیر اینصورت فردای آن روز ارسال خواهد شد.

برای سفارشات با تعداد بالا و ارسال با اتوبوس تماس تلفنی برقرار نمایید.

پیگیری پستی:

پس از ارسال سفارش وضعیت سفارش شما به حالت ارسال شد تغییر می‌کند که کد پیگیری پستی به ایمیلتان ارسال می‌گردد.(ممکن است در اسپم ها باشد) با این کد 24 رقمی ارسال شده می توانید سفارش خود را از اینجا پیگیری نمایید.

روش های پرداخت سفارش :

روش پرداخت سفارش به صورت آنلاین ممکن است.

شرایط برگشت وجه تا 7 روز:

اگر کالایی شامل شرایط بازگشت وجه تا 7 روز می‌شود را خریداری و به هر دلیل ممکن از آن ناراضی بودید می‌توانید باما تماس گرفته و پس از هماهنگی کالا را به آدرس گفته شده ارسال کنید. (7 روز از زمان ثبت سفارش محاسبه خواهد شد.)

پس از دریافت کالا توسط ما و بررسی سالم بودن آن ، هزینه فاکتور به شماره حساب شما واریز خواهد شد.(هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار خواهد بود و ما فقط هزینه موجود در فاکتور را برگشت خواهیم داد.

هزینه برگشت کالا به عهده خریدار است.

مبلغ برگشت داده شده تنها مبلغ کالایی خواهد بود که مرجوع شده و هزینه ارسال از مبلغ کسر خواهد شد.

شرایط تعویض کالا تا 10 ماه:

اگر کالایی شامل شرایط تعویض تا 10 ماه باشد. (10 ماه  از زمان ثبت سفارش محاسبه خواهد شد.)

در صورتی که کالایی با این شرایط خریداری کردید و تا 10 ماه مشکل فنی در قطعه به وجود آمد که علت آن از کیفیت پایین کالای ما بود با ما تماس گرفته و پس از هماهنگی کالارا به آدرس گفته شده ارسال کنید.

پس از دریافت کالا و بررسی آن توسط کارشناسان اگر مشکل از کالای ما بود یک کالای نو برای شما ارسال خواهد شد.

هزینه برگشت کالا به عهده خریدار است.

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال،‌ بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود.

لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه :

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که بسته ارسال نشده است می‌توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را (منهای ۵۰۰ تومان هزینه کارت به کارت) پس گرفت که این زمان حداکثر تا ساعت 10 صبح فردای ثبت سفارشی که بعد از ساعت 12 صبح ثبت شده است می‌باشد. در غیر این صورت امکان لغو سفارش وجود ندارد.

برگشت خوردن سفارش :

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.

تخفیف :

قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد. بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر قلم کالا بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود.

برای خریدهای تعداد بالا باما تماس بگیرید.

عدم تطابق سفارش:

سفارشات شما با دقت و پس از چندین بار بررسی بسته بندی میشوند بنابرین امکان وجود مغایرت در سفارشات بسیار کم است.

در صورت وجود مغایرت در سفارش ثبت شده و کالای ارسال شده با ما تماس بگیرید.(تنها 24 ساعت بعد از دریافت سفارش امکان اعلام مغایرت وجود دارد و بعد از آن فروشگاه هیچ نوع اعتراضی را قبول نخواهد کرد.)