حساب کاربری

آیا بدون ثبت حساب کاربری می توان خرید انجام داد ؟

بله.شما می توانید بدون ایجاد حساب کاربری نیز خرید انجام دهید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش مشخصات” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که ویرایش اطلاعات وجود دارد.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “تاریخچه سفارشات” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

دوست دارم اینترنتی خرید کنم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی فروشگاه اینترنتی اینترنتی بُران ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد ،به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت  با کلیک روی نماد ،از صحت آن اطمینان پیدا کنید.همچنینبران با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی  شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن فرد تحویل داده شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید ،در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام یک شخص حقوقی یا یک شرکت صادر شود؟

بله پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، مشخصات کامل شرکت یا شخص حقوقی مورد نظر را وارد نمایید.

چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، مطلع شوم؟

با مراجعه به بخش پیگیری سفارش با استفاده از ایمیل و شماره سفارشی که به ایمیلتان هنگام خرید ارسال شده است می‌توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.(این کار ملزم به داشتن حساب کاربری نیست)

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

اگر سفارش خود را قیل از ساعت ۱۲ ظهر روزهای کاری ثبت نموده اید تا ۱۲ ظهر همان روز می توانید با برقراری تماس سفارش خود را ابطال و یا تغییر دهید.

اگر سفارش خود را بعد از ساعت ۱۲ ظهر ثبت نموده اید تا ساعت ۱۰ صبح همان روز امکان تغییر و یا ابطال با برقراری تماس خواهید داشت.

(برای برگشت هزینه ۵۰۰ تومان هزینه کارت به کارت کسر خواهد شد.)

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

امکان ثبت سفارش تلفنی فقط برای سفارشات تعداد بالا ممکن است.

کالاهای عرضه شده

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

کالاهایی که موجود نیستند،به زودی به موجود خواهند شد اما اگر نیاز فوری داشته باشید تماس بگیرید.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

بله. در این صورت پس از ثبت سفارش مسئول فروش با شما تماس گرفته و مدت زمان تهیه آن را به شما اعلام میکنند.

آیا تعداد خرید از یک ‌کالا محدودیتی دارد؟

نه تنها در خرید تعدادی کالا، هیچ محدودیتی وجود ندارد بلکه سفارشات تعدادی بسته به کالاهای مورد نظر و تعداد درخواستی شامل تخفیف های گوناگونی خواهند شد.

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

۱- پرداخت آنلاین (کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب)۲- کارت به کارت (برای سفارشات تعداد بالا)

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه ی کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت ،شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برنگشت با بانک عامل پرداخت اینترنتی، تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا می‌‏توانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

این امکان وجود ندارد.

آیا می‌توانم با چک مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟

این امکان وجود ندارد.

ارسال سفارشات

به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است.

هزینه ارسال به صورت خودکار با توجه به وزن سفارش و آدرس خریدار محاسبه می‌شود.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل تحویل و روش ارسال انتخابی شما متفاوت است.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد تا به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

برای مثال سفارشی که از شهر تهران ثبت شده است حداکثر تا دو روز تحویل مشتری می گردد(اگر تعطیل رسمی وجود نداشته باشد.)

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز  ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید کد پیگیری رقمی مرسوله پیشتاز را در اینجا پیگیری نمایید.

خدمات پس از فروش

آیا امکان بازگرداندن قطعات وجود دارد؟

قطعاتی که بسته بندی آن اصلا باز نشده باشد در صورتی که کالا استفاده نشده باشد قابل ارجاع هستند.لازم به ذکر است هزینه های ارسال با مشتری است.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با واحد فروش تماس بگیرید و باهماهنگی، حداکثر تا ۳ روز کاری بسته را مرجوع نمایید.

جزئیات کامل در این رابطه در بخش قوانین و مقررات نوشته شده است .

پس از تحویل کالا توسط ما کالای صحیح برایتان ارسال خواهد شد و هزینه پستی نیز پرداخت خواهد شد.

اگر کالایی که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با واحد فروش تماس بگیرید.

در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش، با مشتری به عمل آمده و تا ۴روز کاری، مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

قیمت

آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

بله، به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در فروشگاه کنترل و به روز رسانی می‏شود.

آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی ، قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

اگر از همکاران ما هستید برای سفارش تعداد بالا باما تماس بگیرید.

در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است پس از ثبت سفارش به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟

در صورتی که مبلغ سفارش ، پرداخت شده باشد مبلغ تغییر نخواهد کرد ولی چنان که مبلغ را واریز نکرده باشد نوسانات قیمت با شما هماهنگ خواهد شد.

بالا

کش رایگان همراه باربند هدیه. رد کردن