آیا بدون ثبت حساب کاربری می توان خرید انجام داد ؟
بله.شما می توانید بدون ایجاد حساب کاربری نیز خرید انجام دهید.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش مشخصات” به صفحهای منتقل میشوید که ویرایش اطلاعات وجود دارد.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “تاریخچه سفارشات” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
دوست دارم اینترنتی خرید کنم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی فروشگاه اینترنتی بُران ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد ،به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد ،از صحت آن اطمینان پیدا کنید.همچنین بران با بیش از 10 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن فرد تحویل داده شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید ،در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام یک شخص حقوقی یا یک شرکت صادر شود؟
بله پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، مشخصات کامل شرکت یا شخص حقوقی مورد نظر را وارد نمایید.
چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، مطلع شوم؟
با مراجعه به بخش پیگیری سفارش با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن و شماره سفارشی که هنگام خرید برایتان پیامک شده است میتوانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.(این کار ملزم به داشتن حساب کاربری نیست)
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
اگر سفارش خود را قیل از ساعت 12 ظهر روزهای کاری ثبت نموده اید تا 12 ظهر همان روز می توانید با برقراری تماس سفارش خود را ابطال و یا تغییر دهید.
اگر سفارش خود را بعد از ساعت 12 ظهر ثبت نموده اید تا ساعت 10 صبح همان روز امکان تغییر و یا ابطال با برقراری تماس خواهید داشت.
(برای برگشت هزینه 1000 تومان هزینه کارت به کارت کسر خواهد شد.)
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
امکان ثبت سفارش تلفنی فقط برای سفارشات تعداد بالا ممکن است.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
کالاهایی که موجود نیستند،به زودی به موجود خواهند شد اما اگر نیاز فوری داشته باشید تماس بگیرید.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
بله. در این صورت پس از ثبت سفارش مسئول فروش با شما تماس گرفته و مدت زمان تهیه آن را به شما اعلام میکنند.
آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟
نه تنها در خرید تعدادی کالا، هیچ محدودیتی وجود ندارد بلکه سفارشات تعدادی بسته به کالاهای مورد نظر و تعداد درخواستی شامل تخفیف های گوناگونی خواهند شد.
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
1- پرداخت آنلاین (کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب)2- کارت به کارت (برای سفارشات تعداد بالا)
با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما میتوانید با استفاده از همه ی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت ،شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برنگشت با بانک عامل پرداخت اینترنتی، تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا میتوانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
این امکان وجود ندارد.
آیا میتوانم با چک مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟
این امکان وجود ندارد.
به چه روشهایی میتوانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟
در سرتاسر کشور سفارشها با پست پیشتاز ارسال میشوند.
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است.
هزینه ارسال به صورت خودکار با توجه به وزن سفارش و آدرس خریدار محاسبه میشود.
آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل تحویل و روش ارسال انتخابی شما متفاوت است.
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد تا به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.
برای مثال سفارشی که از شهر تهران ثبت شده است حداکثر تا سه روز کاری تحویل مشتری می گردد.
آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید کد پیگیری رقمی مرسوله پیشتاز را در اینجا پیگیری نمایید.
آیا امکان بازگرداندن کالا ها وجود دارد؟
کالاهایی که بسته بندی آن اصلا باز نشده باشد در صورتی که کالا استفاده نشده باشد قابل ارجاع هستند.لازم به ذکر است هزینه های ارسال با مشتری است.
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با واحد فروش تماس بگیرید و باهماهنگی، حداکثر تا 3 روز کاری بسته را مرجوع نمایید.
پس از تحویل کالا توسط ما کالای صحیح برایتان ارسال خواهد شد و هزینه پستی نیز پرداخت خواهد شد.
اگر کالایی که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با واحد فروش تماس بگیرید.
در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش، با مشتری به عمل آمده و تا 4روز کاری، مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟
بله، به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در فروشگاه کنترل و به روز رسانی میشود.
آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی ، قیمتها متفاوت خواهد بود؟
اگر از همکاران ما هستید برای سفارش تعداد بالا باما تماس بگیرید.
در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است پس از ثبت سفارش به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟
در صورتی که مبلغ سفارش ، پرداخت شده باشد مبلغ تغییر نخواهد کرد ولی چنان که مبلغ را واریز نکرده باشد نوسانات قیمت با شما هماهنگ خواهد شد.